درباره خدمات پشتیبان

ما ماشین لباسشویی شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب ترین تعمیر کاران در این حوزه، در محل و در کمترین زمان و به بهترین شکل در هر روز هفته تعمیر و سرویس می نماییم.

ما به یاری خداوند تمام سعی خود را می کنیم تا به بالاترین کیفیت در محل و بدون نیاز به حمل ماشین لباسشویی تعمیرات را انجام می دهیم. همچنین کلیه تعمیرات ماشین لباسشویی شما زیر نظر گروه فنی شرکت خدمات پشتیبان دارای ضمانت شش ماهه و با صدور کد اشتراک می باشد.

لازم به ذکر است که با ثبت نام و تعمیر ماشین لباسشویی، شما در قرعه کشی فصلی ما شرکت داده می شوید. جایزه این قرعه کشی یک دستگاه ماشین لباسشویی برند می باشد.

با سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی خود توسط تعمیرکاران حرفه ای در سراسر تهران، خیال خود و خانواده تان را راحت کنید. ما با ارائه ی خدمات ویژه در زمینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی به صورت کاملا حرفه ای سعی می کنیم رضایت تمامی مشتریان خود را بدست آوریم.

شرکت خدمات پشتیبان با در اختیار داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب یکی از بهترین تعمیرگاه های مجاز تعمیرات انواع ماشین لباسشویی است. مهم نیست شما چه ماشین لباسشویی را داشته باشید، ماشین لباسشویی شما هر مارکی که باشد، چه سامسونگ چه ال جی و چه مارکهای دیگر ما قادر به تعمیر و سرویس آن هستیم.

فقط کافی است برای انجام تعمیر ماشین لباسشویی خود با ما تماس بگیرید. خدمات تعمیراتی ما فعلا در محدوده ی شهر تهران در چهار جهت این شهر انجام می شود

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران توسط گروه فنی مهندسی خدمات پشتیبان و با گارانتی شش ماهه انجام می گردد. شرکت خدمات پشتیبان موظف است در طول این شش ماه، در صورت خرابی قطعه ضمانت شده، به صورت رایگان در کمترین زمان اقدام به رفع مشکل ماشین لباسشویی شما کند.

با تماس با دفتر مرکزی از این خدمات بهره مند می شوید. در صورت مخدوش شدن برگه گارانتی یا اتمام تاریخ آن، نمی توانید از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید.

مزایای تعمیر ماشین لباسشویی توسط گروه فنی مهندسی شرکت خدمات پشتیبان:

1-قطعات فابریک و اصلی: برای تعمیر ماشین لباسشویی شما، تکنسین ها موظف هستند فقط از قطعات اصلی با گارانتی شش ماهه استفاده کنند. بر همین اساس، اگر تا شش ماه، قطعاتی که ما تعویض کرده ایم دچار مشکل شود، ما به سرعت نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام می کنیم.

2-تکنسین های مجرب: ارائه هرگونه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در این شرکت توسط تکنسین های متخصص با میانگین تجربه ده ساله با دقت زیاد انجام می گیرد. با توجه به این نکته، خیال شما از تعمیر ماشین لباسشویی تان در اسرع وقت و به صورت کامل راحت باشد.

3-سرعت خدمات: به علت مشغله کاری مشتریان محترم تکنسین ها حداکثر یک ساعت پس از اطلاع از خرابی دستگاه شما، تماس و حتما قبل از اعزام به محل با هماهنگی قبلی اقدام به تعمیر دستگاه شما می کنند.

4-ضمانت نامه: قطعات تعویضی دارای ضمانت شش ماهه می باشد.

برای مشاهده قیمت انواع ماشین لباسشویی کلیک کنید

هر جا هستید خدمات پشتیبان با شماست

icon shape1 - درباره خدمات پشتیبان

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج

خدمات پشتیبان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در استان تهران می باشد اگر ماشین لباسشویی ارج شما هر مشکلی دارد میتوانید با نمایندگی ما تماس بگیرد تا در کمترین زمان یکی از بهترین و مجرب تربن تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی ارج را به محل شما اعزام کنیم خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد

icon shape2 - درباره خدمات پشتیبان

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پارس

ماشین لباسشویی پارس نیازی به معرفی ندارد، این محصول شرکت پارس در طول حضور خود در میان لوازم خانگی ایرانی توانسته است مشتریان زیادی را جذب کند خدمات پشتیبان به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پارس در هرزمانی که با ماشین لباسشویی خود با مشکلی مواجه شدید درکنار شماست

icon shape3 - درباره خدمات پشتیبان

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات

در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما عزیزان یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب زیرووات شما نمی باشد و این یکی از ویژگی های مهم خدمات پشتیبان می باشد که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما عزیزان خواهد شد. این ویژگی باعث شده تا تکنسین های ما در محل حضور یابند و تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات را در منزل شما انجام دهند