نمایندگی تعمیر لباسشویی پاناسونیک در تهران | خدمات پس از فروش پاناسونیک در تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاناسونیک در تهران

خدمات پشتیبان، نمایندگی تعمیر لباسشویی پاناسونیک در تهران

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که لباسشویی شما دچار مشکلاتی شده باشد، مانند روشن نشدن لباسشویی، تخلیه نکردن آب، کار نکردن خشک کن و … . در این مواقع جای هیچ نگرانی نیست، زیرا شرکت خدمات پشتیبان با دارا بودن تعمیرکاران حرفه ای و متخصص، در اسرع وقت و با کمترین هزینه مشکل شما را رفع می کند. شرکت خدمات پشتیبان با دارا بودن خدمات پس از فروش لباسشویی پاناسونیک در تهران و نمایندگی تعمیر لباسشویی پاناسونیک در تهران، آماده پذیرش سفارش های شماست.

تعمیر یا سرویس به همراه چکاپ رایگان دستگاه

لازم به ذکر است برای اطمینان مشتری از سلامت دستگاه خود، چکاپ به صورت کاملا رایگان انجام می شود و هزینه تعمیر یا سرویس جداگانه محاسبه می شود.

خدمات نصب، تعمیر و عیب یابی در محل و بدون نیاز به حمل با قطعات اورجینال:

خدمات پشتیبان با توجه به نیاز شما و دارا بودن به روز ترین دستگاه های تعمیر و عیب یابی، خدمات خود را در محل و بدون نیاز به حمل انجام میدهد. ما برای راحتی شما و کیفیت کار عرضه شده توسط خدمات پشتیبان، فقط و فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنیم.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاناسونیک در تهران

تنها کافیست در زمان تماس بفرمایید از طریق سایت اقدام به درخواست داشته اید تا از 10 درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید.
شما همشهریان عزیز می توانید از همه مناطق تهران از ساعت 9 الی 22 با استفاده از شماره تماس و یا سفارش خدمات آنلاین، از خدمات پشتیبانی، تعمیر و یا مشاوره تیم ما بهره مند شوید.

ضمانت شش ماهه و تضمین رضایت کامل مشتری:

خدمات پشتیبان با ضمانت شش ماهه کلیه خدمات خود، خیال شما را از تعمیر لوازم خانگی راحت می کند. این شرکت با دارا بودن دستگاه های به روز، دانش بسیار خوب و داشتن متخصصان کارکشته و حرفه ای، تضمین می دهد رضایت کامل شما را به دست بیاورد و خواسته شما را به طور کامل برآورده کند.

چه زمانی با شرکت خدمات پشتیبان تماس بگیریم؟

شما می توانید از ساعت 9 الی 22 با تماس با شرکت خدمات پشتیبان و بازگو کردن مشکل لباسشویی تان، خیال خودتان را نسبت به تعمیر لباسشویی راحت کنید!

ممکن است بپرسید چرا تعمیر لباسشویی خود را به خدمات پشتیبان بسپاریم؟ شرکت خدمات پشتیبان با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی، می تواند در کمترین زمان ماشین لباسشویی شما را عیب یابی کند و با برآورد کردن هزینه ها، با کمترین هزینه مشکل شما را برطرف کند.

چرا خدمات پشتیبان؟

دلایل زیادی وجود دارد که میتواند شما را مجاب کند که همیشه تعمیر لباسشویی پاناسونیک در تهران را به شرکت خدمات پشتیبان بسپارید.در ادامه به چند تا از این دلایل اشاره می کنیم.

  • دارا بودن تعمیرکاران مجرب، حرفه ای و با تجربه
  • ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان
  • ضمانت شش ماهه خدمات پس از فروش لباسشویی پاناسونیک در تهران
  • پشتیبانی در ساعت کاری به صورت آنلاین و تلفنی

کدوم مناطق تهران تحت پوشش شرکت خدمات پشتیبان است؟

شما ساکنین تهران ( به جز جنوب تهران) همه روزه می توانید با تماس با شرکت خدمات پشتیبان، مشکلات خودتان را با ما در میان بگذارید تا ما مشکلات شما را در اسرع وقت حل کنیم.شرکت خدمات پشتیبان به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی پاناسونیک در تهران و ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی پاناسونیک در تهران، سعی دارد بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

تاریخچه شرکت پاناسونیک

بنیانگذار شرکت پاناسونیک، کونوسوکه ماتسوشیتا ، فعالیتش در صنعت الکترونیک را از بخش فروش شرکت هیتاچی آغاز کرد. وی در سال ۱۹۱۸ کارخانه تولید ابزار برقی ماتسوشیتا را برای تولید لوازم برقی جانبی تأسیس نمود.

 در سال‌های نخست، شرکت به فروش لامپ، اطوی برقی و هولدورهای لامپ پرداخت و در سال ۱۹۲۷ اولین تولید خود، که لامپ‌های دوچرخه بود را با برند ناسیونال ( National ) به بازار ژاپن عرضه کرد.

پس از جنگ جهانی دوم، ماتسوشیتا اقدام به بازسازی و سازماندهی مجدد ساختار شرکت پاناسونیک نمود و محصولات جدیدی را به بازار ژاپن وارد کرد، که شامل رادیو، دوچرخه و لوازم خانگی می‌شد.

ماتسوشیتا در راستای تولید لوازم مورد نیاز پس از جنگ، کمک‌های فراوانی به برادر همسرش به ‌منظور راه‌اندازی شرکت سانیو نمود، گرچه این شرکت بعدها به بزرگترین رقیب پاناسونیک تبدیل شد، اما سرانجام در سال ۲۰۰۸ توسط پاناسونیک خریداری شد.

پاناسونیک در طول سه دهه خط تولید محصولات و لوازم برقی خانگی، با برند ناسیونال را گسترش داد که تولیدات این برند شامل انواع رادیو، تلویزیون‌های وی‌اچ‌اس و وی‌سی‌آر، پلوپز، جاروبرقی، یخچال، فریزر، دستگاه‌های صوتی تصویری، ضبط صوت و… بود.

برند ناسیونال در تمامی نقاط جهان به‌جز بازار ایالات متحده عرضه می‌شد، که به لحاظ استفاده شرکت نشنال رادیو کمپانی، از برند ناسیونال، ماتسوشیتا اجازه استفاده از این برند را برای محصولات خود نداشت.

 در سال ۱۹۶۱ ماتسوشیتا، به ایالات متحده آمریکا سفر کرد و پس از دیدارهایی که با بزرگترین فروشندگان لوازم الکترونیکی این کشور داشت، اقدام به تولید تلویزیون با برند پاناسونیک، برای بازار آمریکا نمود.

همچنین بخوانید: نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران / خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاناسونیک در غرب تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاناسونیک در شرق تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاناسونیک در شمال تهران