چند روش شستشوی لاستیک ماشین لباسشویی

هنگامی که پس شستشوی لباس ها و خارج کردن آن ها از ماشین لباسشویی لاستیک دور درب را خشک نکرده و به حال خود رها کنید و حتی درب ماشین را ببندید بر اثر رطوبت و نبود هوا شرایط مناسبی برای رشد قارچ ها و کپک می شود که باید آن ها را ازبین برد این مشکل در زمان شستشو در دمای پایین نیز تشدید پیدا میکند

 

شستشوی لاستیک ماشین لباسشویی با سرکه

 

سرکه 300x175 - چند روش شستشوی لاستیک ماشین لباسشویی

 

سرکه به دلیل خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی ای که دارد می تواند به عنوان یک ضدعفونی کننده خانگی دور تا دور لاستیک را پاک کند.

در این راه می تواند جوش شیرین را هم با سرکه ترکیب کنید. برای این کار میزان ۲/۱ پیمانه جوش شیرین و ۱ لیتر سرکه سفید را آماده کنید.

جوش شیرین را در زبانه پودر لباسشویی بریزید و سرکه را داخل محفظه ماشین لباسشویی بریزید. ماشین لباسشویی را روی یک شست و شوی طولانی مدت با دمای بالا (۹۰ درجه سانتیگراد یا ۱۹۴ فارنهایت) تنظیم کنید. در را ببندید و ماشین را روشن کنید. اجازه دهید ماشین مدتی کار کند و پس از یک ساعت شستشو را می توانید پایان داده و ماشین را تخلیه کنید.

 

 تمیز کردن لاستیک لباسشویی با آب لیموترش

 

کردن لاستیک لباسشویی با آب لیموترش 300x169 - چند روش شستشوی لاستیک ماشین لباسشویی

 

آب لیموی ترش می تواند به عنوان یک جاذب بو و از بین برنده قارچ عمل کند و محیط لباسشویی را نیز خوشبو کند.

برای تمیز کردن لاستیک درب ماشین لباسشویی لازم است که یک فنجان سرکه را با یک چهارم فنجان آب لیموی ترش مخلوط کنید و آن را با کمک اسپری پاش دور تا دور لاستیک اسپری کنید. اجازه دهید که این محلول مدتی روی لاستیک باقی بماند. خود لیمو را نیز می توانید دور لاستیک بکشید، سپس یک حوله تمیز بردارید و آن را پاک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *