تعمیر لباسشویی بکو در تهران

آماده برگه بکو - تعمیر لباسشویی بکو در تهران

تعمیر لوازم خانگی بکو (beko) تهران

تعمیر لباسشویی بکو در تهران ، خدمات پشتیبان آماده خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیرات تخصصی لباسشویی بکو در تهران می‌باشد. تعمیرکاران حرفه‌ای و باسابقه، ضمانت ۶ ماهه‌ پشتیبانی و خدمات پس از فروش بکو در تهران از مزایای گروه ما می‌باشد. کافی است با تعمیرگاه خدمات پشتیبان تماس بگیرید و مشکل لباسشویی بکو خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز یکی از تعمیرکاران را با تعیین وقت قبلی برای بررسی، عیب‌یابی و تعمیر به محل شما اعزام کنند.

مزایای استفاده از تعمیرگاه خدمات پشتیبان

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال لباسشویی بکو.
  2. ضمانت شش ماه تعمیرات و  خدمات پس از فروش لباسشویی بکو .
  3. داشتن تعمیرکارانی مجرب و حرفه ای
تعمیر یا سرویس به همراه چکاپ رایگان دستگاه

لازم به ذکر است برای اطمینان مشتری از سلامت دستگاه خود، چکاپ به صورت کاملا رایگان انجام می شود و هزینه تعمیر یا سرویس جداگانه محاسبه می شود.

شماره تماس تعمیرگاه ماشین لباسشویی بکو در تهران

تنها کافیست در زمان تماس بفرمایید از طریق سایت اقدام به درخواست داشته اید تا از 10 درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید.
شما همشهریان عزیز می توانید از همه مناطق تهران از ساعت 9 الی 22 با استفاده از شماره تماس و یا سفارش خدمات آنلاین، از خدمات پشتیبانی، تعمیر و یا مشاوره تیم ما بهره مند شوید.

چرا خدمات پشتیبان را برای خدمات پس از فروش لباسشویی بکو در تهران انتخاب کنیم؟

هیچکس بهتر از ما با ایرادات لباسشویی ها آشنایی ندارد. ما تکنسین هایی داریم که در تهران با استانداردهای فوق العاده بالا آموزش دیده اند. ما برای هر دستگاه لباسشویی، چندین تعمیرکار حرفه ای داریم که این باعث می شود ما فورا مشکل لباسشویی شما را تشخیص دهیم و از اتلاف وقت و هزینه های اضافه برای شما جلوگیری کنیم. تکنسین های تأیید شده ما خدمات پس از فروش بکو را سریع و حرفه ای ارائه می دهند.

ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما شش ماه ضمانت می‌کنیم. برای استفاده از خدمات پس از فروش لباسشویی بکو در تهران، خدمات پشتیبان می تواند بهترین گزینه باشد.تعمیر لباسشویی بکو در تهران با خدمات پشتیبان.

آموزش کار با لباسشویی بکو

6 دلیلی که تعمیرات لباسشویی بکو را از سایرین متمایز می‌کند:

  • خدمات ارائه شده به صورت کتبی ۶ ماه ضمانت خواهند شد تا از بابت خرابی لباسشویی بکو خود نگرانی نداشته باشید.
  • در طول دوره ضمانت شش ماهه نیازی به پرداخت هزینه اضافی (حتی ایاب و ذهاب) برای تعمیر لباسشویی بکو نیست.
  • اعزام تمام تکنسین‌ها در روز و ساعت درخواستی شما خواهد بود.
  • تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات لوازم خانگی بکو شما کاملا ارجینال و شرکتی می‌باشند.
  • ما پاسخگویی پیشنهادات و انتقادات شما در زمینه‌ی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران‌مان هستیم.

برای درخواست تعمیرات بکو می‌توانید از راه‌ شماره تلفن خدمات پشتیبان استفاده کنید.

4 - تعمیر لباسشویی بکو در تهران

لوازم خانگی بکو محصول کدام کشور است؟

بکو ، شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ترکیه‌ و یکی از برندهای معتبر به نام بکو است. بکو توسط کوچ هولدینگ مدیریت می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۶۷ در استانبول توسط وهبی کوچ بنیانگذار کوچ هولدینگ تأسیس شد. تا امروز  فعالیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی اروپا ادامه داده است. بکو رقیب جدی برندهای اروپایی به حساب می‌آید.

بکو در سال ۲۰۰۴ شرکت آلمانی گروندیگ را خریداری کرد و در ژانویه ۲۰۰۵ بکو و رقیب اصلی آن یعنی شرکت وست بیش از نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در ژوئن ۲۰۰۹ تصمیم گرفته شد که بکو با شرکت… ادغام شود. هم اکنون تعدادی از محصولات مانند یخچال، تلویزیون. لباسشویی، ظرفشویی با برند بکو خدمات پس از فروش بکو ارائه می‌شود. بکو نشان خود را در سال ۲۰۱۰ تغییر داد.

همچنین بخوانید: تعمیر لباسشویی دوو / خدمات پس از فروش دوو در تهران

برنامه شستشو لباسشویی بکو ؛ آشنایی با ویژگی ها و امکانات

برنامه شستشو لباسشویی بکو ؛ آشنایی با ویژگی ها و امکانات : «لباسشویی بکو» در هنگام خرید هر محصولی از محصولات شست و شو مانند لباسشویی و ظرفشویی گرفته تا وسایل اشپزی مانند غذا ساز، مخلوط کن؛ خردکن؛ پلوپز، چرخ گوشت، مایکروویو تنوع برند ها بسیار زیاد می باشد. انتخاب برندی مناسب کار دشواری است و هر کس بنا به دلایلی برندی مورد پسندش است.

برخی از افراد به کیفیت خیلی اهمیت می دهند و همیشه محصولاتشان را با برند سامسونگ انتخاب می کنند و برخی دیگر ظاهر برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و محصولات الجی را ترجیع می دهند و برخی دیگر در هنگام خرید محصولاتی را انتخاب می کنند که هم کیفیت عالی و هم ظاهر عالی داشته باشند و  به محصولات بکو اهمیت ویژه ای می دهند. لباسشویی های بکو از بهترین و زیباترین لباسشویی های موجود در بازار ند و دارای قابلیت های به روز و مدرن می باشند. ما در این جا به برخی از ویژگی های موجود در لباسشویی های بکو اشاره کرده ایم برای اطلاع از ان ها با ما تا خرید همراه باشید:

قابلیت آکوافیوژن

بسیاری از لباسشویی ها پودر رخت شویی بسیار زیادی مصرف می کنند اما لباسشویی های بکو مجهز به قابلیت آکوافیوژن می باشند که پودر کمی مصرف و از هدر دادن پودر رخت شویی جلوگیری می کنند. با طراحی این قابلیت در هنگام شست و شو اب بسیار کمی لازم است و مصرف انرژی تا حد زیادی پایین می یابد. مصرف اب و پدر رخت شویی در لباسشویی های بکو ۱۰ درصد کم تر از سایر لباسشویی ها است.
Beko 319669578 Beko wm of smartwm 590x430 - تعمیر لباسشویی بکو در تهران

قابلیت آکواویو

لباسشویی های بکو مجهز به قابلیت آکواویو «شستوشوی ملایم» هستند. با استفاده از این قابلیت لباس ها خیلی ارام و در مدت زمان طولانی تری شسته می شوند. این قابلیت موجب می شود که لباس ها به خوبی و بدون این که کیفیت خود را از دست بدهند شسته شوند.

Allergy UK

خیلی از افراد به ویژه کودکان به مواد شوینده حساسیت دارند و باید لباس ها را با روشی مخصوص بشویند و نمی توانند از لباسشویی استفاده کنند.  لباسشویی های بکو از قابلیت Allergy UK برخوردارند که لباس ها را با دقت فراوان می شوید و بعد از شست و شو به هیچ وجه به لباس هایتان حساسیت نخواهید داشت. با استفاده از این قابلیت هر گونه باکتری و بوی بد لباس ها از بین می رود و شما لباس های خوش بو و بسیار نرمی در اختیار خواهید داشت.
Hygeine20 - تعمیر لباسشویی بکو در تهران

المنت لباسشویی

به هر لباسشویی چه الجی، چه سامسونگ و چه بکو نگاه کنی دارای المنت گرمکن هستند ولی جنس ان ها با هم متفاوت می باشد. المنت به کار رفته در لباسشویی ها بکو مجهز به روکش نیلی است و از تجمع رسوبات و فرسایش جلوگیری می کند. المنت های به کار رفته در لباسشویی های بکو طبق اخرین استاندارد های روز می باشند و دارای طول عمر و کارایی بسیار بالا هستند. با استفاده از این المنت اب با سرعت بسیار بالا گرم و از مصرف زیاد انرژی جلوگیری می شود.

برنامه شستشو لباسشویی بکو : شست و شوی خیلی سریع

لباسشویی های بکو مجهز به سیستم شست و شوی سریع می باشند که لباس ها با سرعت بسیار بالا و کم ترین زمان یعنی تقریبا چهل دقیقه شسته می شوند. هم چنین دارای برنامه ی مخصوص برای لباس های مشکی و لباس های کودکان می باشد. این لباسشویی ها به علاوه ی برنامه ی شست و شوی سریع دارای برنامه ی شست و شوی خیلی سریع هم هستند که لباس ها را در کم تر از ۱۷ دقیقه می شوید. در واقع این برنامه بیشتر برای لباس هایی کاربرد دارد که کثیف نیستند و فقط بوی بد می دهند و با این شست و شو بوی ان ها از بین میرود و لباس ها خوش بو و بسیار نرم و لطیف می شوند.
beko wmb91233lw wh 01 l - تعمیر لباسشویی بکو در تهران

برنامه شستشو لباسشویی بکو : برنامه Eco Clean

لباسشویی های بکو مجهز به برنامه ی اکوکلین Eco Clean می باشند. که دوستار محیط زیست است و لباس ها را با سرعت بسیار زیاد در کم ترین زمان ممکن و با مصرف انرژی بسیار پایین می شوید. این برنامه برای لباس هایی که خیلی کثیف نیستند بیشتر کاربرد دارند. هم چنین لباسشویی های بکو دارای برنامه ی پیش شست و شو هستند. که با استفاده از ان می توان لباس هایی که خیلی کثیف هستند را یک بار قبل از شست و شو در زمان کمی شست تا لباس های کثیف به خوبی پاک شوند.

صفحه نمایش  LCD

لباسشویی های بکو دارای صفحه نمایش LCD می باشند که می توان بر روی ان ها دما ، سرعت، برنامه ی مورد نظر را مشخص و زمان باقی مانده تا پایان عملیات شست و شو را مشاهده کنید. لباسشویی های بکو به صورتی طراحی شده اند که علاوه بر درب اصلی دارای یک درب بزرگتر نیز هستند و شما می توانید پتو و حوله های بزرگ را به راحتی داخل ان بگذارید.
WMInteractive LCD DisplayV2 - تعمیر لباسشویی بکو در تهران

ری‌استارت خودکار

لباسشویی های بکو مجهز به سیستم ری استارت خودکار می باشند. و در صورتی که برق قطع شود و دوباره بازگردد ماشین لباسشویی دوباره به صورت خودکار شروع به کار می کند. و دیگر لازم نیست از اول ان را روشن کنید. هم چنین دارای قفل کودک می باشد که با فعال کردن ان در هنگام شست و شو و در زمان های دیگر با فشار دادن هر دکمه نمی توان هیچ عملیاتی را انجام داد.

شستشوی بی‌صدا

لباسشویی های بکو دارای بدنه ی عایق بندی می باشند. که از ایجاد لرزش جلوگیری می کنند و با بهره گیری موتور قدرتمند بدون سایش این لباسشویی ها به هیچ وجه صدا تولید نمی کنند. و باعث طول عمر بیشتر، سرعت بالاتر و کارایی بهتر می شود.

برنامه شستشو لباسشویی بکو : شستشو با دست

لباسشویی های بکو مجهز به برنامه ی مخصوص شست و شو با دست می باشد. که با استفاده از ان دیگر لازم نیست نگران لباس های پشمی یا ابریشمی باشید. بلکه از طریق این قابلیت می توان این نوع لباس ها را به خوبی بدون این که کیفیتشان را از دست بدهند بشویید. در صورت استفاده از این برنامه اب و مواد شوینده ی بسیار کم تری مصرف می شود.
fs was head1 - تعمیر لباسشویی بکو در تهران

شست و شوی خودکار

ماشین های لباسشویی بکو دارای برنامه ی مخصوص شست وشوی خودکار می باشند. با استفاده از این برنامه بعد از شست وشو لباسشویی بدون لباس عملیات شست و شو را انجام می دهد. و برای دفعه های بعد هیچ اثری از باکتری یا گل و لای داخل لباسشویی به جای نمی ماند.

برچسب انرژی A+++

تولید کننده گان همیشه سعی کرده اند که محصولاتی با پایین ترین مصرف انرژی تولید کنند. شرکت بکو هم شرکتی ست که همیشه محصولاتش از مصرف انرژی پایین برخورار است. لباسشویی های این شرکت دارای برچسب انرژی +++ A می باشد که دوستدار محیط زیست است.

تعمیر ماشین لباسشویی بکو در غرب تهران

تعمیر ماشین لباسشویی بکو در شرق تهران

تعمیر ماشین لباسشویی بکو در شمال تهران