تعمیر لباسشویی ال جی LG در تهران

آماده برگه ال جی - تعمیر لباسشویی ال جی LG در تهران

تعمیرگاه خدمات پشتیبان آماده‌ی ارائه خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لباسشویی ال جی با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، حرفه ای ترثین تعمیر لباسشویی ال جی را به شما ارائه خواهیم داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست تعمیرات لباسشویی ال جی با شماره‌های  تعمیرگاه لباسشویی ال جی تماس بگیرید. همچنین ما آماده ارائه خدمات پس از فروش ال جی در تهران هستیم.

چه زمانی برای تعمیر لباسشویی ال جی LG در تهران تماس بگیرید؟

  • اگر در لباسشویی ال جی خود صدای غیرمعمولی شنیدید، اگر آب را تخلیه نکرده و یا اصلا شروع به کار نمی کند باید بدانید لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با  تعمیرگاه لباسشویی ال جی LG در تهران تماس بگیرید.
  • اگر لباسشویی روشن نیست ولی پر از آب شده باشد، باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه لباسشویی ال جی LG تماس حاصل فرمایید.
  • اگر موقع خشک کردن لباس ها لباسشویی زیاد تکان میخورد و یا صدای بسیار زیادی و  از خود تولید می کند یا اینکیه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق لباسشویی روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید فورا رفع ایراد شود و با  خدمات پس از فروش لباسشویی ال جی LG در تهران تماس حاصل فرمایید.

تعمیر یا سرویس به همراه چکاپ رایگان دستگاه

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تهران. لازم به ذکر است برای اطمینان مشتری از سلامت دستگاه خود، چکاپ به صورت کاملا رایگان انجام می شود و هزینه تعمیر یا سرویس جداگانه محاسبه می شود.

شماره تماس تعمیرگاه ماشین لباسشویی ال جی در تهران

تنها کافیست در زمان تماس بفرمایید از طریق سایت اقدام به درخواست داشته اید تا از 10 درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید.
شما همشهریان عزیز می توانید از همه مناطق تهران از ساعت 9 الی 22 با استفاده از شماره تماس و یا سفارش خدمات آنلاین، از خدمات پشتیبانی، تعمیر و یا مشاوره تیم ما بهره مند شوید.

ماشین لباسشویی ال جی شما دچار مشکل شده است؟

نگران نباشید، تکنسین‌های خدمات پشتیبان، در بحث  تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تهران، می‌توانند در زمان معین شده توسط شما، ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر، ماشین لباسشویی ال جی شما را بدون انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب جایگزین می شود. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ال جی هستید، با ما تماس بگیرید:

  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.
  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.

3 - تعمیر لباسشویی ال جی LG در تهران

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ماشین لباسشویی ال جی.
  2. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر لباسشویی ال جی است.

راهنمای خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی در تهران

اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لباسشویی ال جی بهره‌مند شوید می‌توانید با خدمات پشتیبان، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تهران، تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس لباسشویی ال جی خود به دست آورید. ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله در سراسر تهران.

چرا خدمات پشتیبان را برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی انتخاب می‌کنیم

اگر نیاز به سرویس یا تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خود هستید،خدمات پشتیبان می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین گزینه برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای خدمات پشتیبان حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم را برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

لوازم خانگی ال جی را چقدر می‌شناسی؟

ال جی الکترونیکس، شرکت الکترونیکی کره‌ای و چندملیتی است، که بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود.ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راه‌اندازی شرکت گلداستار بازمی‌گردد. ال جی الکترونیکس هم‌اکنون از شرکت‌های تابعه کمپانی ال جی گروپ می‌باشد. و در عمل بخش صنایع الکترونیکی این گروه کره‌ای به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد.شرکت ال جی در تاریخ اول اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس گردید. در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیو کره‌ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد.

همچنین بخوانید: تعمیر لباسشویی آاگ AEG | خدمات پس از فروش آاگ در تهران

تنظیمات ماشین لباسشویی ال جی

محصولات ال جی از محصولات باکیفیت و پرطرفدار در ایران هستند. انواع یخچال ها، تلویزیون ها، ماشین لباسشویی ها و لوازم دیگر این برند به فراوانی در ایران خریداری و استفاده می شوند.

ماشین لباسشویی های جدید ال جی هم مانندسایر ماشین لباسشویی ها دارای برنامه های شست و شوی مختلف و قابلیت ها و امکانات ویژه ای هستند که اگر درباره آن ها اطلاعات داشته باشید می توانید از تمام امکانات ماشین لباسشویی خود بهره ببرید. به همین منظور در این جا به بررسی قابلیت ها و کاربردهای مختلف ماشین لباسشویی های ال جی پرداخته ایم.

جهت سفارش خدمات تعمیر لباسشویی، با خدمات پشتیبان، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تهران تماس بگیرید.

lg twin wash laundry machine01 950x684 - تعمیر لباسشویی ال جی LG در تهران

راهنمای استفاده از لباسشویی ال جی

  • Tag on : این قابلیت باعث می شود بتوانید با یک گوشی مجهز به NFC بتوانید از راه دور برنامه شست و شو را ببینید، فترچه راهنما را روی گوشی خود دریافت کنید، به صورت هوشمند به ماشین لباسشویی متصل شوید و غیره.
  • شستشوی ضد چروک : با استفاده از این برنامه ماشین لباسشویی به گونه ای عمل می کند که لباس ها چروک نشوند و اتوکشی آن ها آسان باشد. این نوع شست و شو برای لباس هایی از جنس پلی استر و پلی آمید که نیازی به اتو کشی ندارند مناسب است.
  • 6 حرکتی : با استفاده از این قابلیت ماشین لباسشویی ترکیبی از تنظیمات مختلف را روی لباس ها اعمال می کند. با این قابلیت می توانید میزان و سرعت چرخش درام را تنظیم کنید تا شست و شوی لباس های شما به بهترین شکل صورت گیرد.
  • شست و شوی هوشمند : سامانه هوشمند ماشین لباسشویی های ال جی می تواند با تشخیص مقدار لباسی که در داخل درام قرار داده اید، دمای آب و مدت زمان شست و شو را با حجم لباس ها هماهنگ کند. هدف این قابلیت صرفه جویی در مصرف آب و برق است.
  • سامانه کنترل صدا : این سامانه مقدار لباس های داخل درام را تشخیص می دهد و آن ها را به صورت یکنواخت در داخل آن توزیع می کند تا صدای ناشی از چرخه خشک کن به حداقل برسد.
  • سامانه محرکه مستقیم : در ماشین لباسشویی های ال جی سامانه ای وجود دارد که در آن محرکه DC بدون تسمه و پولی مستقیماً به درام متصل می شود.
  • قفل کودک : زمانی که از قفل کودک استفاده می کنید دیگر هیچ کدام از دکمه ها به جز دکمه پاور کار نمی کند و به این صورت توسط کودکان در برنامه شست و شوی شما هیچ تغییری به وجود نخواهد آمد.
  • شروع به کار خودکار: این قابلیت زمانی کاربرد دارد که برق قطع می شود. زمانی که دوباره برق وصل می شود ماشین لباسشویی از همان نقطه ای که متوقف شده است چرخه شست و شویی که قبلاً تنظیم شده است را ادامه می دهد و آن را به پایان می رساند.
  • سیستم عیب یابی هوشمند: برای استفاده از این قابلیت باید زمانی که در ماشین لباسشویی شما یک مشکل فنی به وجود می آید تلفن همراه خود را در یک سانتی متری آن قرار دهید تا سیستم مشکل به وجود آمده را تشخیص دهد و اطلاعات لازم را به مرکز اطلاعات مشتریان ارسال کند تا درخواست شما برای یک تکنسین فنی ثبت شود.
  • شست و شوی توربو: این قابلیت به شما این امکان را می دهد که حجم کمی از لباس ها (نصف حجم معمول) با کمترین میزان مصرف آب و برق و در کمتر از یک ساعت شسته شوند. این قابلیت مصرف آب را 40 درصد و مصرف برق را 15 رصد کاهش می دهد.

دکمه ها و علامت های ماشین لباسشویی ال جی

  • دکمه استارت : ماشین لباسشویی های ال جی هم مانند لباسشویی های دیگر دکمه ای مخصوص خاموش و روشن کردن دستگاه دارند. فقط کافی است که این دکمه را به مئت یک ثانیه لمس کنید.
  • دکمه یا ولوم انتخاب برنامه: معمولاً ماشین لباسشویی های ال جی یک ولوم دارند که با کمک آن می توان برنامه شست و شوی دلخواه را انتخاب کرد.
  • دکمه شروع/ مکث: از این دکمه برای شروع و متوقف کردن چرخه شست و شو به کار می رود. زمانی که لباسشویی متوقف شود بعد از چهار دقیقه خاموش می شود.
  • صفحه نمایش ال ای دی: از این نمایشگر کوچک برای نشان دادن اطلاعات مربوط به دمای آب، تعداد دور آبکشی، زمان شست و شو و نمایش کدهای خطا استفاده می شود.
  • گزینه های دیگر: دکمه های دیگری نیز روی انواع ماشین های لباسشویی ال جی وجود دارند که باعث افزایش قابلیت های شست و شو می شوند.

LG washer self test mode 950x514 - تعمیر لباسشویی ال جی LG در تهران

معمولاً در قسمت تنظیمات ماشین لباسشویی یک سری علامت وجود دارد که معنای خاصی دارند. علائم زیر مربوط به برخی از مدل های ماشین لباسشویی ال جی می باشد.

  1. خشک کن عادی: مخصوص پارچه ها و حوله های پنبه ای. برای کاهش زمان و انرژی مصرفی خشک کن مناسب است.
  2. آماده اتو: این گزینه مانع از چروک شدن لباس ها در حین استفاده از خشک کن می شود و باعث می شود بعد از شست و شو لباس شما برای اتو کردن آماده باشد.
  3. دمای پایین: این گزینه مخصوص پارچه های حساس و الیاف مصنوعی است تا دمای بالا به پارچه ها آسیب وارد نکند.
  4. عادی و بهینه: مشابه برنامه خشک کن عادی است اما مصرف برق را کاهش می دهد.

وانی که در داخل آن شکل I وجود دارد نشانه برنامه پیش شست و شو، وان آب و + به معنای آبکشی اضافه و شکل مارپیچ به معنای خشک کن است. تصویر تی شرت و + به معنای اد واش یعنی افزودن لباس در میان چرخه است و تصویر دیگ شست و شو و ++ به معنای self clean یعنی شست و شوی درام یا همان دیگ است.

نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی نظیر نصب و تعمیر ظرفشویی ، نصب و تعمیر یخچال و … در خدمات پشتیبان ، مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تهران ، با گارانتی تعمیرات و تضمین کیفیت خدمات.

برنامه های شستشوی لباسشویی ال جی

  • Cotton: برنامه مخصوص لباس های پنبه ای است و زمانی که با برنامه ها و قابلیت های دیگر لباسشویی ترکیب شود لباس های پنبه ای شما را به بهترین شکل تمیز می کند.
  • Eco cotton: این برنامه هم برای لباس های پنبه ای است اما دمای آب در این چرخه 60  درجه است و شست و شو با کمترین میزان مصرف انرژی و به صورت بهینه انجام می شود.
  • Crease care: این برنامه برای لباس های پر مصرف روزانه است و مانمع از چروک شدن لباس ها می شود. برای استفاده از این برنامه حداکثر 4 کیلوگرم لباس باید داخل ماشین قرار داده شود، جنس لباس ها باید اکریلیک، پلی آمید و پلی استر باشد، و دمای شست و شو 40 درجه سانتی گراد خواهد بود.
  • Mix: هنگام استفاده از برنامه ترکیبی می توان انواع لباس های جین، کتان، نخی و غیره را باهم شست. نکته مهم این است که لباس های خاص و ظریف نظیر لباس های تیره، ابریشمی، پشمی و ورزشی را با این برنامه نشویید. دمای آب در این چرخه 40 درجه خواهد بود و وزن مناسب برای شست و شو 4 کیلو گرم است.
  • Hygiene: این برنامه شست و شو با آب داغ است تا لباس ها را ضدعفونی کند. برنامه مخصوص لباس زیر، روبالشتی، لباس بچه و لباس های کتان است. دمای شست و شو 60 درجه و وزن مناسب لباس ها 4 کیلو گرم است.

FG1410H3W 17 1 950x550 - تعمیر لباسشویی ال جی LG در تهران

  • Silent wash: این برنامه برای لباس هایی از جنس پلی استر، پنبه ای ترکیبی و بلوز به کار می رود و با حداقل استاده از انرژی میزان ارتعاشات ناشی از چرخه خشک کن را به شدت کاهش می دهد. دمای شست و شو 40 درجه و حداکثر وزن لباس 4 کیلو گرم است.
  • Baby care: این برنامه مخصوص شستن لباس های نوزاد و کودک استو در این چرخه لباس ها در دمای 95 درجه سانتی گراد شسته می شوند. حداکثر وزن لباس 5.4 کیلوگرم است.
  • Duvet: از این برنامه برای شستن لحاف، روکش مبلمان، بالشت از جنس پر و پتو استفاده می شود. دمای شست و شو 40 درجه و نحوه استفاده به صورت تکی است (فقط یک لحاف، پتو و غیره داخل ماشین قرار دهید).
  • Sports wear: این برنامه برای شستن لباس ها و لوازم ورزشی است مانند کتانی هایی از جنس گور تکس، کول مکش، فیلیس و سیمیاتکس به کار می رود. دمای شست و شو 40 درجه و حداکثر وزن 2 کیلوگرم است.
  • Dark wash: این برنامه مخصوص لباس های تیره و است و آن ها را در دمای پایین یعنی 20 درجه شست و شو می دهد تا مانع از رنگ پریدگی و تغییر رنگ این لباس ها شود. حداکثر وزن 2 کیلوگرم است.
  • Delicate wash: به معنای شست و شوی ملایم است و برای شستن لباس های ظریف نظیر ابریشم یا پارچه های حساس پشمی به کار می رود. دمای شست و شو 20 درجه و حداکثر وزن لباس 5.1 کیلوگرم است.
  • Speed 14: این برنامه مخصوص لباس های نشبتاً کثیف و رنگی است. دمای شست و شو 20 درجه و وزن مناسب 2 کیلوگرم است.
  • Anti stain: از این برنامه برای لباس های لکه دار از جنس پارچه ای، نخی و جنس های غیر ظریف استفاده می شود. دمای شست و شو 30 درجه و حداکثر وزن لباس 3 کیلو گرم در نظر گرفته شده است.
  • Turbo wash: این برنامه برای شستن لباس ها در کمتر از یک ساعت همراه با مصرف بهینه آب و برق است. زمانی که میزان لباس ها نصف حالت عادی است از این برنامه استفاده می شود تا برای شست و شو انرژی کمتری استفاده شود.

برنامه های تکمیلی ماشین لباسشویی ال جی

  • Pre wash: این برنامه برای خیس خوردن لباس ها است و برای لباس هایی که بسیار کثیف هستند استفاده می شود.
  • Medic rinse: برای این که آبکشی مؤثرتر باشد باشد این برنامه دمای آبکشی را به 40 درجه می رساند.
  • Favorite program: این قابلیت به شما این امکان را می دهد که برنامه شست و شوی مورد علاقه خود را ذخیره کنید و بعدها مجدداً از آن استفاده کنید.
  • Time delay: این برنامه تأخیر در شست و شو است. یعنی شما می توانید تعیین کنید که در چه ساعتی ماشین لباسشویی شروع به کار کند.
  • Intensive:  شست و شوی متمرکز برای لباس های کثیف با لکه های زیاد به کار می رود.
  • Spin: با فشردن این دکمه می توانید تعداد دور آبکشی را انتخاب کنید.
  • TEMP: از این دکمه برای تنظیم دمای آب استفاده می شود. دما از 20 درجه الی 95 درجه سانتی گراد قابل تنظیم است.
  • Tub clean: از این برنامه برای شست و شوی خود ماشین لباسشویی استفاده می شود. هر چند وقت یک بار این چرخه را فعال کنید تا چربی ها و مواد شوینده باقی مانده در قسمت های مختلف درام و ماشین لباسشویی شسته و تمیز شود.

LG AI DD Washing Machine 950x634 - تعمیر لباسشویی ال جی LG در تهران

نکاتی در رابطه با استفاده از مواد شوینده

  • هرگز به میزان زیاد از مواد نرم کننده استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد لکه روی لباس ها می شود.
  • زمانی که آب در جریان است کشوی مواد شوینده را باز نکنید.
  • نرم کننده ها را مستقیماً روی لباس ها نریزید.
  • اگر قصد دارید از تأخیر در شست و شو استفاده کنید از مایع لباسشویی استفاده نکنید زیرا سفت می شود.
  • فقط از پودر های مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید. از مواد شوینده به میزان بیش از حد استفاده نکنید زیرا مقدار اضافی آن در قسمت های مختلف ماشین لباسشویی رسوب می کند و کم کم موجب ایجاد مشکلات مختلف می شود.