تعمیر ماشین لباسشویی aeg در تهران

تعمیر لباسشویی آاگ تهران

آماده برگه آاگ - تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی aeg در تهران توسط کارشناسان حرفه ای و با تجربه، آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ و خدمات پس از فروش آاگ در تهران می‌باشد ، اگر به دنبال تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آاگ در تهران هستید و یا می‌خواهید که تعمیر در محل شما و فوری باشد؛ تعمیرگاه خدمات پشتیبان با داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل های ماشین لباسشویی آاگ در تهران می‌باشد.

خدمات ما در محل و فوری می‌باشد. تعمیرکاران باتجربه ما با عیب‌یابی و تشخیص صحیح مشکل ماشین لباسشویی، هزینه‌ی تعمیرات را برای شما کاهش خواهند داد و فقط در مواردی که امکان تعمیر نباشد، قطعه‌ی معیوب تعویض خواهد شد. همچنین ما برای کلیه خدمات ارائه شده ضمانت شش ماهه ارائه می‌دهیم.

چه زمانی با تعمیرگاه لباسشویی آاگ AEG در تهران تماس بگیرید؟

  • اگر در لباسشویی آاگ خود صدای عجیبی شنیدید، اگر آب را تخلیه نکرده و یا اصلا شروع به کار نمی کند باید بدانید لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با  تعمیرگاه تعمیر ماشین لباسشویی aeg در تهران تماس بگیرید.
  • اگر ماشین لباسشویی خاموش است ولی پر از آب شده باشد باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیر ماشین لباسشویی aeg در تهران تماس حاصل فرمایید.
  • اگر در هنگام خشک کردن لباسشویی زیاد تکان میخورد و یا صدای بسیار شدید و ناهنجاری از خود تولید می کند یا اینکیه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق لباسشویی روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید فورا رفع ایراد شود و به تکنسین  تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ AEG در تهران تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG در تهران

تنها کافیست در زمان تماس بفرمایید از طریق سایت اقدام به درخواست داشته اید تا از 10 درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید.
شما همشهریان عزیز می توانید از همه مناطق تهران از ساعت 9 الی 22 با استفاده از شماره تماس و یا سفارش خدمات آنلاین، از خدمات پشتیبانی، تعمیر و یا مشاوره تیم ما بهره مند شوید.

ماشین لباسشویی AEG آاگ شما دچار مشکل شده است؟

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.

نگران نباشید، تکنسین‌های خدمات پشتیبان می‌توانند در زمان مشخص شده توسط شما علاوه بر مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر ماشین، لباسشویی آاگ شما را بدون انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی انتقال پیدا می کند.

تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی آاگ AEG با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات فوق مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آاگ هستید، با ما تماس بگیرید.

آموزش کار با لباسشویی آاگ

مزایای استفاده از تعمیر لباسشویی آاگ AEG  در تهران

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ماشین لباسشویی آاگ.
  2. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر لباسشویی آاگ AEG است.
  3. ارسال تعمیرکاران در کمترین زمان ممکن در منزل شما
  4. پشتیبانی تلفنی قبل و بعد از تعمیر

.jpg - تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران

چرا خدمات پشتیبان را برای تعمیر لباسشویی آاگ انتخاب می‌کنیم

اگر نیاز به سرویس ماشین لباسشویی یا تعمیر ماشین لباسشویی خود هستید، خدمات پشتیبان می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین تعمیرگاه برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای خدمات پشتیبان حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

شرکت آاگ AEG را بیشتر بشناسیم

امیل راتناو در سال ۱۸۸۳ شرکت “آلمانی برق ادیسون ” را در برلین تأسیس نمود. این کارخانه به شرکت آ ا گ در سال ۱۸۸۷ تغییر نام یافت. در ابتدا درگیر تولید تجهیزات الکتریکی (مانند لامپ، موتور و ژنراتور) شد، شرکت خیلی زود در سیستم‌های انتقال برق AC وارد شد.

در سال ۱۹۰۷ پتر بهرنس به عنوان مشاور هنری AEG منصوب شد. این امر منجر به ایجاد اولیه هویت سازمانی این شرکت با محصولات و به اشتراک گذاری تبلیغات ویژگی‌های طراحی مشترک گشت.کمپانی AEG یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات الکتریکی در جهان است که در حال حاضر تولیدات انبوه آن شامل ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی یخچال و فریزر ساید بای ساید و …. می باشد.

همچنین بخوانید: تعمیر لباسشویی ال جی LG | خدمات پس از فروش ال جی در تهران

امکانات و قابلیت‌های ماشین لباسشویی آاگ

aeg 9000 series l9fec966r features 950x534 - تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران
وجود برنامه‌های مختلف شستشو

وجود برنامه‌های مختلف شستشوی ماشین لباسشویی آاگ، مدیریت دستگاه را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. شما می‌توانید فرآیند شستشو را برای هر نوع لباس و پارچه‌های مختلف تعیین کنید. وجود قابلیت تاخیر در زمان شستشو و همچنین وجود نمایشگر زمان باعث می‌شود که در هر موقعیتی فرآیند شستشو را تغییر دهید و دستگاه را متوقف کنید.

مصرف انرژی پایین

سطح بهره‌وری انرژی در ماشین لباسشویی‌های آاگ A+++ می‌باشد که کمترین مصرف انرژی را به دنبال خواهد داشت. همچنین فناوری ProSense  در لباسشویی‌های آاگ میزان مصرف انرژی و آب مورد نیاز برای هر چرخه شستشو را به صورت خودکار تنظیم می‌کند. بنابراین روند ذخیره سازی انرژی و آب برای هر میزان شستشوی دستگاه به صورت موثر و کارا صورت می‌گیرد.

دارا بودن صفحه نمایشگر خودکار

وجود صفحه نمایش LED در ماشین لباسشویی‌های  آاگ ظاهر لوکسی به دستگاه داده است. علاوه بر بهبود ظاهر دستگاه، این آپشن ماشین لباسشویی با عملکرد لمسی یک نقطه قوت بسیار خوب قلمداد خواهد شد.

انتخاب ظرفیت‌های گوناگون دستگاه

وجود ظرفیت‌های گوناگون ماشین لباسشویی آاگ، طیف گسترده‌ای را در اختیار کاربران برای انتخاب مدل دلخواه قرار می‌دهد. ماشین لباسشویی آاگ برای خانواده‌های پرجمعیت نیز ظرفیت ۱۰ کیلوگرم را نیز تولید و عرضه می‌کند. بنابراین تنوع این حجم ماشین لباسشویی باعث شده است تا گزینه های زیادی وجود داشته باشد.

از دیگر امکانات ماشین لباسشویی آاگ می‌توان به میزان صدای کم دستگاه، وجود قفل کودک، حداکثر سرعت شستشو تا ۱۶۰۰ دور در دقیقه، قابلیت ضدآلرژی و ضدچروک لباس‌ها، سنسور کنترل آب، مجهز به فناوری Softplus، تکنولوژی موتور اینورتر دیجیتال و لرزش شکم، تکنولوژی بخار وغیره اشاره کرد.