ترفند تغییر نکردن رنگ لباس در لباسشویی / ثابت ماندن رنگ لباس در لباسشویی با فلفل سیاه

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید رنگ لباس‌های تیره و رنگی خود را بدون کدر شدن بر اثر شست‌وشو حفظ کنید، فلفل سیاه چاره کار شماست. در ادامه این مطلب به ترفند تغییر نکردن رنگ لباس در لباسشویی و ثابت ماندن رنگ لباس در لباسشویی با فلفل سیاه اشاره می کنیم.

ezgif.com gif maker 1 - ترفند تغییر نکردن رنگ لباس در لباسشویی / ثابت ماندن رنگ لباس در لباسشویی با فلفل سیاه

خیلی اوقات این اتفاق می‌افتد که لباس زیبایی خریداری کرده‌اید، اما یک ماه پس از خرید شروع به تغییر رنگ می‌کند. همچنین لباس‌های مشکی قبل از اینکه متوجه شوید بر اثر شست‌وشو خاکستری می‌شوند. اما چگونه می‌توان رنگ لباس‌های رنگی و تیره را حفظ کرد؟ خوشبختانه، یک ترفند ساده برای رفع این مشکل وجود دارد و فلفل سیاه تنها چیزی که برای این منظور نیاز دارید!

ترفند تغییر نکردن رنگ لباس در لباسشویی و ثابت ماندن رنگ لباس در لباسشویی بسیار کاربرذی می باشد و خیلی از مشکلات شما را در این مورد حل می کند.

اگر مقداری فلفل سیاه به ماشین لباسشویی خود اضافه کنید، لباس‌های شما دوباره روشن و رنگارنگ به نظر می‌رسند و با این ترفند می‌توانید با لباس‌های رنگ پریده خداحافظی کنید.

جلوگیری از تغییر رنگ لباس ها در لباسشویی:

برای این کار لازم است لباس‌های رنگی خود را در ماشین لباسشویی قرار داده و مواد شوینده معمولی خود را اضافه کنید. سپس یک قاشق چایخوری فلفل سیاه به ماشین لباسشویی اضافه کنید. لباس‌ها را در چرخه سرد بشویید. مشاهده خواهید کرد که لباس‌ها به رنگ اصلی خود بازخواهند گشت.

اما فلفل چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ باقیمانده مواد شوینده بر روی لباس‌ها باعث می‌شود که لباس‌های شما زودتر کدر و رنگ پریده شوند.

فلفل به دلیل بافتی که دارد به مواد شوینده اجازه چسبیدن به لباس‌ها را نمی‌دهد. به همین دلیل است که لباس‌های شما به صورت رنگ پریده از ماشین لباسشویی خارج نمی‌شوند. بعلاوه افزودن فلفل به لباس‌های چرک در ماشین لباسشویی از تغییر رنگ لباس‌ها نیز پیشگیری می‌کند.

نمایندگی آنلاین تعمیر لباسشویی در تهران

همان طور که در این مطلب ذکر کردیم برق داشتن بدنه لباسشویی می‌تواند بسیار خطرناک بوده و باعث بروز مشکلات بسیاری شود. در صورت مشاهده این مشکل و احساس برق دار بودن دستگاه، در اولین فرصت و سریعا ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید. سپس باید به عیب‌یابی و رفع مشکل ماشین لباسشویی بپردازید تا سریعتر مشکل دستگاه برطرف شده و خطری را به دنبال نداشته باشد.

با توجه به مطالب گفته شده در این مطلب، می‌توانید به عیب‌یابی ایراد ماشین لباسشویی پرداخته و علت برق گرفتگی بدنه لباسشویی را مشخص کنید. همچنین اگر خودتان قادر به عیب‌یابی و تعمیر ماشین لباسشویی نبودید، می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی در تهران، خدمات پشتیبان، اقدام به عیب‌یابی و رفع ایرادات و مشکل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی بپردازید.