بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی / آموزش اصولی بسته بندی لوازم برقی برای اسباب کشی

یکی از مسائل مهم در هنگام جابجایی و اسباب‌کشی، بسته بندی لوازم برقی است. لوازم برقی‌ها جز آن دسته از لوازمی هستند که بیشترین آسیب را در هنگام اسباب‌کشی می‌بینند و با توجه به قیمت بالایی که دارند بسیار مهم‌ هستند.

webpc passthru - بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی / آموزش اصولی بسته بندی لوازم برقی برای اسباب کشی

اصول بسته‌بندی لوازم برقی

لوازم برقی از جمله گران‌ قیمت‌ترین وسایل هر خانه‌ای است که میزان آسیب‌پذیری آن به شدت بالاست. پس باید در هنگام اسباب‌کشی با دقت بیشتری بسته بندی لوازم برقی را انجام داد. ما در ادامه‌ این مقاله بهترین روش بسته‌بندی لوازم برقی را در هنگام اسباب‌کشی بیان کرده‌ایم. بنابراین اگر شما هم قصد اسباب‌کشی و جابجایی دارید و دوست ندارید از خدمات شرکت‌های باربری بهره ببرید به این نکات توجه کنید.

روش‌های بسته‌بندی یخچال فریزر

یکی از وسایل برقی مهم که ممکن است بیشترین آسیب را در هنگام اسباب‌کشی ببیند، یخچال است. با کوچکترین سهل‌انگاری در جابه‌جایی یخچال فریزر باعث خراب شدن آنها می‌شود. یکی از نکاتی که در هنگام جابه‌جایی یخچال فریزر باید دقت کنید، تخلیه کامل آنها است. باید کلیه مواد غذایی و همچنین قفسه‌ها را از درون یخچال فریزر بردارید و کابین آن را به طور کامل تمیز کنید و پس از نظافت کامل و خشک کردن آنها برای حمل تمامی اطراف یخچال فریزر را بسته‌بندی کنید. خارج کردن وسایل از یخچال فریزر باعث سبک‌تر شدن آنها می‌شود. بنابراین کارگران باربری به راحتی می‌توانند آن را حمل کنند در نتیجه به دیوار و یا نرده کوبیده نخواهد شد. شاید برای شما سوال باشد که برای جلوگیری از فساد برخی مواد غذایی باید چه کاری انجام داد؟ برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی بهترین کار استفاده از کلمن و یا یخچال‌های یونولیتی مسافرتی است.

قفسه‌های بسیاری از یخچال‌ فریزرها شیشه‌ای هستند و ممکن است در معرض شکسته شدن باشند به همین دلیل برای حمل آنها بهتر است قفسه‌ها را درون یک حوله بپوشانید و در کارتن‌ها محکم قرار دهید. فراموش نکنید روی کارتن‌ها محتویات را یادداشت کنید تا در هنگام باز کردن به دنبال آن نگردید. در صورتی که قفسه‌های یخچال فریزر شما شیشه‌ای نیستند و از نوع فلز سبک هستند می‌توانید آنها را به دیواره‌های کابین یخچال و فیرز محکم چسب بزنید.

پس از اینکه این موارد را انجام دادید باید سیم را از برق خارج کرده و آن را ببندید تا در هنگام پایین بردن از پله به بدنه اصابت و خط و خش ایجاد نکند.

4671717 - بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی / آموزش اصولی بسته بندی لوازم برقی برای اسباب کشی

روش‌های بسته‌بندی اجاق گاز

اجاق گاز جز آن دسته از وسایل برقی بسیار مهم است که نباید در اسباب‌کشی کوچکترین آسیبی ببیند. پس پیش از حمل ابتدا گاز را جابجا کنید و آن را به طور کامل تمیز کنید. دیواره‌های اجاق گاز را به طور کامل از هر گونه روغن و چربی پاک کنید تا در هنگام جابه‌جایی از دست کارگران شرکت باربری لیز نخورد. پس از اینکه گاز را به طور کامل دستمال کشیدید تمامی قطعات جدای روی اجاق گاز را بردارید و درون یک جعبه بسته‌بندی کنید. اگر برای جداسازی گاز تجربه کافی ندارید حتماً از یک متخصص در این حوزه کمک دریافت کنید. اگر اجاق گاز شما فندکی است باید سیم گاز را از برق کشیده و سیم را کاملاً بسته و یا آن را محکم پشت گاز چسب بزنید. پس از اینکه همه‌ این کارها را انجام دادید اگر کارتن مخصوص دستگاه را دارید بیاورید و آن را روی اجاق بکشید تا در هنگام جابه‌جایی خط و خش نیفتد. فراموش نکنید اگر از یک شرکت باربری معتبر مانند باربری انصاف بار خدمات دریافت کنید این فرآیند را به صورت اصولی برای شما انجام خواهند داد. پس برای محافظت از اجاق گاز خود سعی کنید در انتخاب شرکت باربری دقت لازم را انجام دهید تا متضرر نشوید.

روش‌های بسته‌بندی ماشین ظرفشویی و لباسشویی

ماشین لباسشویی و ظرفشویی در صورتی که به درستی حمل نشوند دچار مشکل خواهند شد در نتیجه در حمل، بالا و پایین بردن این وسایل باید دقت بیشتری کنید. در وهله اول باید محتویات داخل ماشین ظرفشویی را به طور کامل خارج کنید و از خالی بودن کامل مخزن دستگاه اطمینان داشته باشید. سیم اتصال به برق را محکم پشت دستگاه کامل چسب بزنید تا به دیواره‌های آن اصابت نکند. اگر کارتن مخصوص ماشین ظرفشویی خود را هنوز نگه داشته‌اید بهتر است آن را درون جعبه مربوطه بگذارید.

برای حمل ماشین لباسشویی باید ابتدا آن را کاملاً از اتصالات مربوطه جدا کنید در این خصوص اگر تجربه کافی ندارید از یک متخصص کمک بگیرید. زیرا باید به درستی لوله آب ماشین را باز کنید و از خشک بودن و خالی بودن مخزن آن اطمینان حاصل کنید. درب ماشین لباسشویی را محکم با یک چسب ببندید تا در حین جابجایی باز نشود.

4671718 - بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی / آموزش اصولی بسته بندی لوازم برقی برای اسباب کشی