,

آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی

آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی

آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی و آیا ماشین لباسشویی شما بوی بد گرفته است؟ یا اینکه لباس‌ها را خوب نشسته است و به قول معروف آن‌ها را گربه شور کرده است؟ دلیل اصلی این مشکلات در ماشین لباسشویی، تجمع باکتری‌ها و قارچ‌ها می‌باشد.

گاهی اوقات کثیفی‌های ناشی از شستشوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی باقی می‌ماند و محلی برای تولید و تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌ها می‌شود؛ بنابراین بدیهی است که ماشین لباسشویی بوی بد بگیرد و لباس‌ها را آنطور که باید و شاید تمیز نکند اما چگونه باید این مشکلات را برطرف کرد؟

بهترین راه برای برطرف کردن بوی بد ماشین لباسشویی یا برطرف کردن مشکل تمیز نشستن لباس‌ها در آن، جرم گیری یا رسوب‌ زدایی ماشین لباسشویی است اما چگونه؟ اگر از لباسشویی ال جی استفاده می‌کنید، خیلی خوش شانسید چراکه قرار است

در ادامه این مطلب جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی را به صورت مو به مو به شما آموزش دهیم؛ پس ادامه این مطلب را از دست ندهید!

روش جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی

جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی، روش‌های مختلفی دارد که ساده‌ترین روش آن ترکیب آب، سرکه و جوش شیرین است؛ البته بعضی از خانم‌های خانه‌دار به جای این ترکیب خانگی از پودر جرم گیر یا قرص جرم گیر برای رسوب زدایی ماشین لباسشویی ال جی استفاده می‌کنند. در ادامه نحوه جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی را با استفاده از این سه روش به شما آموزش خواهیم داد.

جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی با سرکه و جوش شیرین

در این مقاله آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی را با ترکیب کردن آب، سرکه و جوش شیرین با یکدیگر می‌توانید، یک جرم گیر بسیار قوی و البته ارزان قیمت درست کنید که توانایی آن برای از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی و رسوبات آن فوق‌العاده است.

جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی با استفاده از این روش به این شکل است که باید پس از ترکیب آب، سرکه و جوش شیرین، این محلول را درون ماشین لباسشویی بریزید و ماشین لباسشویی را روی کارکرد روزانه قرار داده و آن را روشن کنید؛ پس از گذشت چند دقیقه، درب ماشین لباسشویی را باز کنید.

با استفاده از یک اسفنج نرم، دیواره‌های ماشین لباسشویی را تمیز کنید. توجه داشته باشید که بهتر است برای جرم گیری یا رسوب زدایی ماشین لباسشویی ال جی، هر یک ماه یا دو ماه یک بار این کار را انجام دهید.

 

جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی با قرص جرم گیر

یکی دیگر از آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی ، استفاده از قرص جرم گیر است. شما می‌توانید قرص جرم گیر ماشین لباسشویی را درون آن قرار دهید و ماشین لباسشویی را روی 60 درجه تنظیم کرده و آن را روشن کنید. درصورتی که اولین بار است.

پس از مدت‌ها ماشین لباسشویی را جرم گیری می‌کنید، بهتر است از 2 قرص جرم گیر استفاده کنید اما اگر به صورت منظم با استفاده از این روش به جرم‌ گیری ماشین لباسشویی می‌پردازید، استفاده از یک قرص جرم گیر کافی است. درضمن بهتر است جرم گیری لباسشویی با استفاده از این روش را هر سه ماه یک بار انجام دهید.

جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی با پودر جرم گیر

به جای استفاده از قرص جرم گیر، می‌توانید از پودر جرم گیر نیز برای جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید؛ البته پودر جرم گیر مخصوص ماشین لباسشویی اتوماتیک است. قرص‌ها و پودرهای جرم گیر از موادی تشکیل شده‌اند که علاوه‌بر رسوب زدایی ماشین لباسشویی، سختی آب را نیز می‌گیرند. نحوه استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی ال جی نیز مانند قرص جرم گیر است.

فیلم آموزشی نحوه ی جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی

جرم گیری ماشین لباسشویی از موارد مهمی است که علاوه بر اینکه به سلامت دستگاه کمک میکند همچنین باعث میشود لباس های تان خوشبو تر و تمیز تر شسته شوند؛ این فیلم آموزشی به شما کمک می کند که لباسشویی خودتان را جرم گیری نمایید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما با مشکل روبه‌رو شده است و به دنبال مرکز معتبری می‌گردید تا تعمیرات ماشین لباسشویی از جمله تعمیر موتور لباسشویی خود را با خیال راحت به آن بسپارید، ما به شما نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی ال جی را معرفی می‌کنیم.

نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی از نیروهای مجرب و دوره دیده‌ای برخوردار است که به خوبی با انواع مشکلات ماشین لباسشویی ال جی و نحوه برطرف کردن آن‌ها آشنایی دارند؛ بنابراین با دقت و سرعت بالایی به عیب‌یابی لباسشویی ال جی پرداخته و مشکلات آن را به صورت حرفه‌ای برطرف می‌کنند.

جهت استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به صورت تخصصی با نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *