جرمگیری ماشین لباسشویی درب از جلو

 از روش های مراقبت ماشین لباسشویی جرمگیری کردن ماشین لباسشویی می باشد که باید هرچند وقت یکبار انجام داد

در این مقاله میخواهیم روش های جرمگیری ماشین لباسشویی به روش های خانگی را معرفی کنیم

 

در زمان شستن لباس ها، میکروب هایی هستند که در شکاف ها و قسمت های مختلف بدنه ماشین لباسشویی پنهان شده و تکثیر می شوند. از طرف دیگر اگر لباس شما پشمی باشد، پرزهای آن مدام در فیلتر و درزهای بدنه ماشین لباسشویی جمع می شود و همه این عوامل دست به دست هم می دهند که دیگ ماشین لباسشویی کثیف شود، لذا از این پس، لباس های شسته شده صد در صد تمیز نخواهند بود زیرا کثیفی های ماشین لباسشویی روی آن ها می نشیند.

 

کدام قسمت های ماشین لباسشویی باید جرمگیری شوند

 

  • لاستیک درب ماشین لباسشویی
  • محفظه جاپودری ماشین لباسشویی
  • فیلتر ماشین لباسشویی
  • درب ماشین لباسشویی
  • محفظه دیگ ماشین لباسشویی

روش خانگی جرم گیری ماشین لباسشویی درب از جلو

 

برای جرم گیری ماشین لباسشویی درون ماشین را با آب داغ پر کنید. مدل های جدید ماشین های با بارگذاری از درب جلو، اغلب چرخه خودکار دارند. به هرحال اگر این بخش با خود شما است، آن را با آب داغ پر کنید. اگر شما چرخه تمیزکننده خودکار برای جرم گیری ماشین لباسشویی ندارید، کافی است لباسشویی را تنها با آب داغ پرکنید سپس حدود یک لیتر سفید کننده بیافزایید. اگر داخل لباسشویی شما، لکه دار شده است، سفید کننده، راه حل آن است که باید با آب داغ ترکیب شود. سپس اجازه دهید چرخه  شست و شوی ماشین به پایان برسد.

لاستیک درب لباسشویی را جرم گیری کنید. در این قسمت، آب می تواند بین محفظه و ماشین گیر کند. از شوینده ای چند منظوره و اسفنج یا دستمال توالت برای پاک کردن زیر و اطراف محفظه استفاده کنید.

 

مخزن پودر یا مایع لباس شویی را تمیز کنید. مطمئن شوید که از پودر و مایع پاک کننده مخزن در جای درستی استفاده کرده اید و عاری از هر پرز یا سایر آشغال ها است. از شوینده چند منظوره یا سرکه و محلول آب و اسفنج برای حذف عوارض شوینده استفاده کنید؛ خاک یا هر چیز دیگری که دارای کلوخ، شن و این سبک مواد است، ممکن است به مخزن شما آسیب برساند.

البته بهترین روش برای جرمگیری ماشین لباسشویی این است که با کارشناسان خدمات پشتیبان تماس بگیرید تا متخصصین ما در اسرع وقت برای جرمگیری ماشین لباسشوییتان حضوریابند

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *