معرفی انواع ماشین لباسشویی

لباسشویی پاناسونیک درب بالا

لباسشویی پاناسونیک درب بالا و بقیه ماشین لباسشویی ها یکی از اساسی ترین لوازم درهر خانه می باشد به سه نوع دسته بندی می شود

ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک

ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی

ماشین لباسشویی در از بالا به همراه خشک کن که به ماشین لباسشویی دوقلو معروف هستند

لباسشویی پاناسونیک درب بالا

 

ظرفیت این نوع از ماشین های لباسشویی 3تا7 کیلوگرم می باشد مصرف آب این مدل نسبتا به سایر مدل ها بالاتر می باشند و سرو صدای بیشتری نیز دارند و ظرفیت آن ها نیز می تواند نامتعادل باشند

از مزایای این مدل ها قیمت کمتر نسبت به مدل های اتوماتیک می باشد و کاربرد راحت و آسان، سبکی آن، کوچکی و کم جا گیری در مدل های مینی واش از دیگر مزایای آن میباشد.

پیشنهاد ما: بروزرسانی سیستم لباسشویی

لباسشویی درب از بالا - معرفی انواع ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی دوقلو(درب از بالا)

 

ظرفیت ماشین های لباسشویی دوقلو تا 9 کیلوگرم می باشد که نسبت

به ماشین های لباسشویی درب از بالا بیشتر است داشتن خشک کن با سرعت بالا باعث کاهش زمان خشک شدن لباس در آنها می شود.

از معایب ماشین لباسشویی درب از بالا دو قلو این است که به دلیل سرعت بالای چرخاندن  ممکن است باعث به هم پیچیدن لباس و چروک شدن لباسها شود.

 

 این نوع از ماشین های لباسشویی آب کمتری استفاده میکنند و با سرعت بالایی می چرخند و با تولید کف کمتر و استفاده مفید (بازدهی بالا) از مواد شوینده کار می کنند.

لباسشویی درب از بالا دوقلو 300x156 - معرفی انواع ماشین لباسشویی 

ماشین لباسشویی درب از جلو

 

شستشوی لباس در آنها به روش بلند کردن آنها به بالای مخزن آب و پرتاب درون آب  تمیز انجام می شود. این نوع ماشین لباسشویی هم  کف کمتری تولید کرده و از مواد شوینده با بازدهی بالا استفاده می کنند.

مزایای ماشین لباسشویی درب از جلو این است که بهتر و مقرون به صرفه تر از ماشین لباسشویی درب از بالا می شویند و لزوما قیمت خیلی بالایی ندارند.

استخراج رطوبت در چرخش مدور، زمان خشک کردن و صرف انرژی را کاهش می دهد. بطور کلی ماشین لباسشویی درب از جلو صدای کمی تولید می کنند.  به دلیل اینکه درب این نوع از ماشین لباسشویی ها در جلو قرار دارد امکان استفاده از فضای بالای آنها وجود دارد. در حالی که دستگاه‌هایی که درِ ورودی آنها از بالا است، فضای بالای آنها بدون استفاده باقی می ‌ماند.

لباسشویی درب ازجلو 300x162 - معرفی انواع ماشین لباسشویی

پیشنهاد ما: بوی بد لباسشویی

بعد از اینکه نوع ماشین لباسشویی خود را با توجه به کاربردی که می خواهید از آن داشته باشید انتخاب کردید، با توجه به معیارهای دیگر که بیان می شود نسبت به انتخاب و خرید لباسشویی مدل مورد نظر اقدام کنید.

 

در زمان بروز مشکل و خرابی در هرنوع از ماشین های لباسشویی اعم از درب از بالا، دوقلو و درب از جلو برندهای ارج، پارس و زیرووات با کارشناسان خدمات پشتیبان تماس بگیرید تا مشکل ماشین لباسشوییتان را در منزل حل کنند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *