راهنمای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی / نکات مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب

یکی از لوازم خانگی ای که در زندگی امروزه بسیاری از کاربرد فراوانی دارد، ماشین های ظرفشویی می باشد. در حال حاضر ماشین های ظرفشویی از نظر مدل و ویژگی ها تنوع زیادی دارند که همین موضوع، خرید این محصول را پیچیده تر می کند. در این مطلب قصد داریم به راهنمای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی
و نکات مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب بپردازیم تا شما بتوانید در کمترین زمان و آسان ترین راه، بهترین ماشین ظرفشویی را خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی - راهنمای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی / نکات مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب

در این مطلب قصد داریم راهنمای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی و نکات مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب را به شما ارائه بدهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع ماشین ظرفشویی

  1. ماشین ظرفشویی توکار

یکی از مدرن ترین نوع ماشین های ظرفشویی، ماشین ظرفشویی های توکار می باشد. این مدل از ماشین ظرفشویی با طراحی ساده در قسمت‌هایی مانند زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت‌ها، زیر صفحه‌ کابینت‌ها و … قرار می گیرد.

  1. ماشین ظرفشویی رومیزی

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های ماشین ظرفشویی، ماشین های ظرفشویی رومیزی است. علت محبوبیت ماشین ظرفشویی رومیزی، جابه‌جایی آسان و سریع، امکان قرارگیری آن بر روی فضاهای مختلفی همچون: کابینت، نزدیک سینک ظرفشویی، روی میز و… و قیمت مناسب آن به نسبت سایر ماشین های ظرفشویی است.باید به این نکته هم اشاره کرد که ماشین های ظرفشویی رومیزی معمولا در حجم شش نفره یا هشت نفره در بازار موجود است و بهترین گزینه برای خانواده‌های کم جمعیت به حساب می آید.

  1. ماشین ظرفشویی ایستاده

ماشین ظرفشویی های مبله و یا ایستاده یکی از متداول ترین نوع ماشین ظرفشویی در بازار است که اکثر افراد در خرید ماشین ظرفشویی به سراغ آن می روند. این نوع ماشین ظرفشویی معمولا برای استفاده در میهمانی‌ها و خانواده‌های پرجمعیت مناسب می باشد.

406847 285 - راهنمای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی / نکات مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب

چگونه بهترین ماشین ظرفشویی را خریداری کنیم؟

  • به سایز ماشین ظرفشویی توجه کنید.

یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب و خرید مناسب ترین ماشین ظرفشویی، ابعاد و اندازه و ظرفیت دستگاه است. همانطور که می دانید، ماشین های ظرفشویی معمولا در سایزها و ابعاد و ظرفیت های متفاوتی در بازار موجود می باشند.مثلا؛ ماشین ظرفشویی 13 نفره برای خانواده های پرجمعیت گزینه ی مناسبی به حساب می آید. همچنین همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، ماشین ظرفشویی های رومیزی هم مناسب ترین ماشین ظرفشویی برای خانواده هایی تا 5 نفره به حساب می آیند.

  • برندهای تولیدی ماشین های ظرفشویی را بررسی کنید.

باتوجه به اینکه ماشین های ظرفشویی از قیمت بالایی برخوردار هستند، بنابراین برای خرید آن باید به نکات زیادی توجه کرد. یکی از این نکات مهم، خرید ماشین ظرفشویی با برندی معتبر و معروف است. برای خرید ماشین ظرفشویی بهتر است حتما برندی را خریداری کنید که از نظر خدمات و نمایندگی ها جایگاه خوبی داشته باشد تا شما در صورت بروز هرگونه اختلالی، بتوانید به راحتی مشکل را حل کنید.علاوه براین ماشین های ظرفشویی های دارای برند های معتبر و معروف معمولا از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها بهره مند هستند.

  • به تعداد قفسه هایماشین ظرفشویی توجه کنید.

یکی از نکات مهمی که بسیاری از افراد در خرید ماشین های ظرفشویی به آن توجه زیادی نمی کنند، بررسی تعداد قفسه های ماشین ظرفشویی است. اما باید گفت که توجه به این موضوع بسیار مهم است و شما باید حتما باتوجه به نیازتان پیش از خرید ماشین ظرفشویی، تعداد قفس ها و جاداری آنها را با توجه به نیازتان بررسی کنید.

  • به طراحی ظاهری محصول توجه داشته باشید.

یکی از مواردی که اکثر افراد در خرید تمامی لوازم علی الخصوص ماشین های ظرفشویی به آن توجه می کنند، طراحی ظاهری آن است. البته همانطور که می دانید، طراحی ظاهری دستگاه هیچ تاثیری در میزان کیفیت و کارایی دستگاه ندارد اما برای خرید ماشین ظرفشویی بد نیست که به ظاهر محصول هم توجه کنید و محصولی زیبا و با طراحی خاص با توجه به نوع دکوراسیون آشپزخانه خود خریداری کنید.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش محصول را در اولویت قرار دهید.

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در خرید تمامی لوازم خانگی علی الخصوص ماشین های ظرفشویی به آن توجه کنید، خرید محصولی با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است.

  • جنس مخزن داخلی ماشین ظرفشویی را بررسی کنید.

یکی دیگر از موارد مهمی که هر فردی در خرید ماشین ظرفشویی به آن توجه نمی کند، توجه به جنس مخزن های داخلی دستگاه است. معمولا جنس مخزن ماشین های ظرفشویی به چند شکل استیل یا فولاد ضد زنگ و پلاستیک می باشد که ما به شما پیشنهاد می کنیم که جنس استیل آن را انتخاب کنید. زیرا مخزن استیل زنگ نمی زند و طول عمر بالاتر و کیفیت بهتری نیز دارد ، یکی از محصولات مورد اطمینان در این زمینه که دارای تمامی استاندارهای مورد نیاز است.

  • بررسی مصرف انرژی (بازدهی انرژی)

یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای خرید بهترین و مناسب ترین ماشین ظرفشویی، میزان مصرف انرژی آن است که همانطور که می دانید، بهتر است؛ کم مصرف ترین دستگاه را برای منزل خود خریداری کنید. برای خرید ماشین ظرفشویی بهتر است که مصرف انرژِی آن از A به بالا باشد. یعنیA ،A+ ، A++ و A+++.

406846 717 - راهنمای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی / نکات مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم تا به معرفی مهم ترین نکات  در انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی به صورت کامل و جامع بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین و مناسب ترین ماشین ظرفشویی را با توجه به بودجه و نیازتان خریداری کنید.