تمیز کردن لباس های سفید فقط با قرص آسپرین!

اطمینان از سفید ماندن لباس‌های سفید حتی با بهترین مواد شوینده و چرخه‌های شست و شو در ماشین‌های لباسشویی مدرن تقریباً غیرممکن است. اما می‌توان از معجزه سفید کنندگی قرصی به نام آسپرین برای لباس‌ها استفاده کرد. برای آموزش تمیز کردن لباس های سفید با آسپرین در ادامه با ما باشید.

ezgif.com gif maker 3 950x534 - تمیز کردن لباس های سفید فقط با قرص آسپرین!

حتی اگر از مواد شوینده‌ای استفاده می‌کنید که به شما اطمینان می‌دهند لباس‌های سفیدتان، سفیدتر می‌شوند، باز هم نمی‌توانید لکه‌های خاکستری و زیر بغل زرد را در لباس‌های سفید پاک کنید.

به نظر می‌رسد با هر شست و شو، لباس‌های سفید کدرتر و خاکستری‌تر می‌شوند. اما چگونه می‌توان این روند را متوقف کرد؟ این کار خیلی ساده است؛ تنها چیزی که برای تمیز کردن لباس های سفید نیاز دارید نوعی دارو است که احتمالاً همه در کابینت داروی خود دارند. تنها با پنج عدد قرص آسپرین ۳۲۵ میلی‌گرمی می‌توان لباس‌های کدر شسته شده را دوباره کاملا سفید کرد.

برای این منظور کافی است که قرص‌ها را در یک کاسه بزرگ یا تشت در آب داغ قرار دهید تا حل شوند. آب و آسپرین را هم بزنید تا تمام قرص‌ها کاملا حل شوند. برای اطمینان از حل شدن سریع‌تر قرص‌ها می‌توانید قبل از قرار دادن آنها در آب، آنها را خرد کنید.

سپس لباس‌های سفید و کدر را در یک کاسه یا تشت با آب آسپرین قرار دهید و بگذارید هشت ساعت خیس بخورد. همچنین می‌توانید فقط چند آسپرین به ماشین لباسشویی اضافه کنید، اما روش خیساندن بهتر جواب می‌دهد. بعد از اینکه لباس‌ها خیس به مدت هشت ساعت خیس خوردند بعد آنها را مانند حالت عادی در ماشین لباسشویی بشویید.

نمایندگی آنلاین تعمیر لباسشویی در تهران

همان طور که در این مطلب ذکر کردیم برق داشتن بدنه لباسشویی می‌تواند بسیار خطرناک بوده و باعث بروز مشکلات بسیاری شود. در صورت مشاهده این مشکل و احساس برق دار بودن دستگاه، در اولین فرصت و سریعا ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید. سپس باید به عیب‌یابی و رفع مشکل ماشین لباسشویی بپردازید تا سریعتر مشکل دستگاه برطرف شده و خطری را به دنبال نداشته باشد.

با توجه به مطالب گفته شده در این مطلب، می‌توانید به عیب‌یابی ایراد ماشین لباسشویی پرداخته و علت برق گرفتگی بدنه لباسشویی را مشخص کنید. همچنین اگر خودتان قادر به عیب‌یابی و تعمیر ماشین لباسشویی نبودید، می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی در تهران، خدمات پشتیبان، اقدام به عیب‌یابی و رفع ایرادات و مشکل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی بپردازید.